Precis tarjoaa ilmaisen markkinointikonsultaation

19. maaliskuuta 2020



Suomessa ja lähes koko maailmassa tällä hetkellä vaikuttava poikkeustilanne tulee aiheuttamaan taloudellisia haasteita monelle yritykselle ja koko kansantaloudelle. Reagoimalla tilanteeseen voit kuitenkin yrittää edesauttaa oman liiketoimintasi jatkoa kannattavana. Me Preciksellä haluamme tuoda oman markkinointiosaamisemme hyödynnettäväksesi ja tarjoammekin nyt ilmaisen markkinointikonsultaation. Tästä lisää tekstin lopussa.

Juuri nyt voi olla hyvä hetki esimerkiksi miettiä palveluidesi vientiä voimakkaammin verkkoon.  Voimme neuvoa sinulle parhaat stepit oman verkkoviestintäsi tehostamiseen sekä esimerkiksi sosiaalisen median hyödyntämiseen tiedotuskanavana ja videoiden käyttämiseen osana viestintää.

Tässä heti muutamia vinkkejä, joiden avulla voit piristää liiketoimintaasi ja pitää yhteytesi asiakkaisiisi aktiivisena:

Mihin tarpeeseen ostan markkinoinnin palveluita?

4. helmikuuta 2020


Sosiaalinen media, verkkosivut, bannerikampanja, ohjelmallinen ostaminen, hakukonemainonta, printtimainonta, brändi, markkinointistrategia…onhan näitä. Markkinoinnin keinoja ja kanavia on tarjolla nykypäivänä niin paljon, että heikompaa ihan hirvittää. Tästä syystä yrityksiltä saattaa usein puuttua punainen lanka markkinoinnin toimenpiteistä. Unohdetaan, mihin kullakin yksittäisellä toimenpiteellä isossa kuvassa tähdätään. Tässä kohtaa suosittelisinkin ottamaan pienen hengähdystauon ja askeleen taaksepäin. Onko toimenpiteiden taustalla jokin erityinen tarve? Miksi markkinoinnin yksittäisiä toimenpiteitä ylipäätään tehdään? Mitä yrityksesi tavoittelee markkinoinnin avulla?

Mukavaa alkanutta vuotta 2020!

10. tammikuuta 2020




Olet ehkä saattanut huomata, että viime aikoina maailma on alkanut muuttua pikku hiljaa piirun verran mukavammaksi paikaksi. Ihmiset ovat alkaneet kohdella toisiaan ystävällisemmin. Yritysmaailmassa on huomattu, että parhaat tulokset saadaan aikaan  aidolla yhteistyöllä ja kohtelemalla toisia arvostavasti. Myös ihmisten suhtautuminen omaan itseensä on muuttunut. Pyritään olemaan yhä aidompia sekä löytämään itsensä, omat arvonsa ja päämääränsä egon alta. Puhutaan paljon tunneälystä ja sen kehittämisestä. Halutaan työstää omaa henkistä hyvinvointia, joka luo pohjan kokonaisvaltaiselle hyvinvoinnille. On huomattu, että suuri tekijä hyvinvoinnin kannalta, on oma suhtautuminen asioihin. Hyvä ruokkii hyvää. Halutaan olla mukavia itselle ja toisille. Helsingin Sanomien alkuvuonna kirjoittaman, suuren suosion saaneen, artikkelin mukaan, vuonna 2020 iso trendi onkin olla mukava.

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2020!

19. joulukuuta 2019

Haluamme kiittää asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme kuluneesta vuodesta.

ps. Olemme töissä vielä ma 23.12., jonka jälkeen jäämme joulunviettoon ja palaamme takaisin töihin to 2.1.

Vuosi 2019 – muutos jatkuu

19. joulukuuta 2019

Kulunut vuosi on ollut voimakkaan kehityksen aikaa. Silti vanhatkin markkinoinnin tavat ovat osin yhä voimissaan. Messuilla käydään ja esitteitä jaetaan, suorapostia käytetään ja lehdissäkin ilmoitellaan. Tästä huolimatta painopiste on taas siirtynyt askeleen verran digin suuntaan.

CRM alkaa löytyä yhä pienemmistä yrityksistä, sosiaalisen median kanavia osataan hyödyntää entistä paremmin, markkinoinnin automaatiojärjestelmiä otetaan käyttöön ja verkkopalveluja kehitetään nopealla temmolla. Kaikki nämä vaativat sisältöjä – eikä mitä tahansa sisältöä vaan kohderyhmää kiinnostavaa ja hyödyttävää sisältöä, joka on tehty ammattimaisesti helposti omaksuttaviksi ja selkeiksi teksteiksi, kuviksi ja videoiksi.

1 – 5 / 11