Mukavaa alkanutta vuotta 2020!

10. tammikuuta 2020




Olet ehkä saattanut huomata, että viime aikoina maailma on alkanut muuttua pikku hiljaa piirun verran mukavammaksi paikaksi. Ihmiset ovat alkaneet kohdella toisiaan ystävällisemmin. Yritysmaailmassa on huomattu, että parhaat tulokset saadaan aikaan  aidolla yhteistyöllä ja kohtelemalla toisia arvostavasti. Myös ihmisten suhtautuminen omaan itseensä on muuttunut. Pyritään olemaan yhä aidompia sekä löytämään itsensä, omat arvonsa ja päämääränsä egon alta. Puhutaan paljon tunneälystä ja sen kehittämisestä. Halutaan työstää omaa henkistä hyvinvointia, joka luo pohjan kokonaisvaltaiselle hyvinvoinnille. On huomattu, että suuri tekijä hyvinvoinnin kannalta, on oma suhtautuminen asioihin. Hyvä ruokkii hyvää. Halutaan olla mukavia itselle ja toisille. Helsingin Sanomien alkuvuonna kirjoittaman, suuren suosion saaneen, artikkelin mukaan, vuonna 2020 iso trendi onkin olla mukava.

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2020!

19. joulukuuta 2019

Haluamme kiittää asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme kuluneesta vuodesta.

ps. Olemme töissä vielä ma 23.12., jonka jälkeen jäämme joulunviettoon ja palaamme takaisin töihin to 2.1.

Vuosi 2019 – muutos jatkuu

19. joulukuuta 2019

Kulunut vuosi on ollut voimakkaan kehityksen aikaa. Silti vanhatkin markkinoinnin tavat ovat osin yhä voimissaan. Messuilla käydään ja esitteitä jaetaan, suorapostia käytetään ja lehdissäkin ilmoitellaan. Tästä huolimatta painopiste on taas siirtynyt askeleen verran digin suuntaan.

CRM alkaa löytyä yhä pienemmistä yrityksistä, sosiaalisen median kanavia osataan hyödyntää entistä paremmin, markkinoinnin automaatiojärjestelmiä otetaan käyttöön ja verkkopalveluja kehitetään nopealla temmolla. Kaikki nämä vaativat sisältöjä – eikä mitä tahansa sisältöä vaan kohderyhmää kiinnostavaa ja hyödyttävää sisältöä, joka on tehty ammattimaisesti helposti omaksuttaviksi ja selkeiksi teksteiksi, kuviksi ja videoiksi.

Valokuvan merkitys kasvaa

26. syyskuuta 2019

Mitä enemmän markkinointi on siirtynyt verkkoon, sitä tärkeämmäksi ovat kuvat tulleet viestin välittäjinä. Mikään muu ei pysty viestimään oikeaa asiaa yhtä nopeasti kuin valokuva – ja juuri nopeus on verkossa tärkeää.

Siksi hyvä erottuva idea, jossa on ajateltu oikeaa kohderyhmää ja idean jalostaminen nopeasti omaksuttavaksi ja selkeäksi valokuvaksi. Siinä lähtökohta keskustelulle, jossa Precisin kuva-ammattilaiset Tomi ja Tapio pohtivat millainen on hyvä mainoskuva.
 

Haluaisitko käynnistää in-house –videotuotannon?

21. toukokuuta 2019

Videoiden tekeminen on helpompaa kuin koskaan. Silti ei kannata lähteä soitellen sotaan vaan kannattaa ensin vaikkapa kuunnella tämä videopodcast. Siinä Precisin videoexpertti Tomi Pietilä kertoo mitä kannattaa tehdä ensin.

Muista ladata ilmainen Tee videoita itse -muistilista, josta pystyt tarvittaessa kätevästi tarkistamaan mitä kaikkea pitää ottaa huomioon videoiden suunnittelussa ja toteutuksessa. Lataa muistilista.

1 – 5 / 9