Referenssi: HPK - video markkinoinnin vahvuutena

tiistai 13. lokakuuta 2020

Mainostoimisto Preciksen ja HPK:n välistä yhteistyötä kuvaa yksi sana: hulluus. Jo vuosia jatkuneen yhteistyön parasta antia ovat olleet juurikin niistä hulluimmista heitoista syntyneet tuotokset. 

- Yhtenä vuonna pelaajat naamioituivat supersankareiksi ja toisena heidän naamojaan värjättiin oransseiksi. HPK on sellainen asiakas kenen kanssa saa olla luovasti hullu, Preciksen videokuvaaja Tomi Pietilä naurahtaa.

Referenssi: gTIE - visuaalisuus markkinoinnin ytimessä

keskiviikko 9. syyskuuta 2020

Jenni Ahtiaisen luotsaaman gTIE:n ja Preciksen yhteistyö sai alkunsa muutama vuosi sitten, kun valokuvaajamme, Tapio Aulu, kiinnostui Ahtiaisen yrityksestä ja sen taustoista.

- Törmäilimme erinäisissä tapahtumissa ja aloin kiinnittämään erityistä huomiota siihen, mitä Jenni tekee. Siinä oli hienolla tavalla jotain jännää, Aulu kuvailee.

Aulu päätti ehdottaa muotimaailmassa pyörivälle yrittäjälle yhteistyötä.

Vinkkejä videopalavereihin

torstai 2. huhtikuuta 2020

Arjen muututtua radikaalisti, monet meistä ovat nyt tilanteessa jossa erilaisten ja päivittäisten etäneuvottelujen määrä on kasvanut huomattavasti. Palaverit ja asiakastapaamiset ovat siirtyneet verkkoon, joten videoyhteydet käyvät kuumana.

Toisille meistä videopalaverit ovat jo ennestään tuttua kauraa, kun taas toiset ovat joutuneet kameran eteen ensimmäisiä kertoja. Kiinnittämällä huomiota muutamiin yksinkertaisiin asioihin parannat viestintäsi tehoa ja annat itsestäsi entistä ammattimaisemman kuvan asiakkaillesi ja yhteistyökumppaneillesi. Katso parhaat vinkkimme oheiselta videolta:

Precis tarjoaa ilmaisen markkinointikonsultaation

torstai 19. maaliskuuta 2020


Suomessa ja lähes koko maailmassa tällä hetkellä vaikuttava poikkeustilanne tulee aiheuttamaan taloudellisia haasteita monelle yritykselle ja koko kansantaloudelle. Reagoimalla tilanteeseen voit kuitenkin yrittää edesauttaa oman liiketoimintasi jatkoa kannattavana. Me Preciksellä haluamme tuoda oman markkinointiosaamisemme hyödynnettäväksesi ja tarjoammekin nyt ilmaisen markkinointikonsultaation. Tästä lisää tekstin lopussa.

Juuri nyt voi olla hyvä hetki esimerkiksi miettiä palveluidesi vientiä voimakkaammin verkkoon.  Voimme neuvoa sinulle parhaat stepit oman verkkoviestintäsi tehostamiseen sekä esimerkiksi sosiaalisen median hyödyntämiseen tiedotuskanavana ja videoiden käyttämiseen osana viestintää.

Tässä heti muutamia vinkkejä, joiden avulla voit piristää liiketoimintaasi ja pitää yhteytesi asiakkaisiisi aktiivisena:

Mihin tarpeeseen ostan markkinoinnin palveluita?

tiistai 4. helmikuuta 2020


Sosiaalinen media, verkkosivut, bannerikampanja, ohjelmallinen ostaminen, hakukonemainonta, printtimainonta, brändi, markkinointistrategia…onhan näitä. Markkinoinnin keinoja ja kanavia on tarjolla nykypäivänä niin paljon, että heikompaa ihan hirvittää. Tästä syystä yrityksiltä saattaa usein puuttua punainen lanka markkinoinnin toimenpiteistä. Unohdetaan, mihin kullakin yksittäisellä toimenpiteellä isossa kuvassa tähdätään. Tässä kohtaa suosittelisinkin ottamaan pienen hengähdystauon ja askeleen taaksepäin. Onko toimenpiteiden taustalla jokin erityinen tarve? Miksi markkinoinnin yksittäisiä toimenpiteitä ylipäätään tehdään? Mitä yrityksesi tavoittelee markkinoinnin avulla?

1 – 5 / 14